Start vernieuwing speeltuin Oosterveld februari 2021

De nieuwe speeltuin in Oosterveld komt nu wel erg dichtbij: op 15 februari zal begonnen worden met de plaatsing van de nieuwe toestellen. Veel partijen hebben bijgedragen aan dat fantastische resultaat: een prachtige speeltuin waar vele kinderen jarenlang heerlijk zullen kunnen spelen.

Onderstaande fondsen, instanties, bedrijven, instellingen en vele particulieren zijn we dankbaar voor hun bijdrage aan de leefbaarheid van de wijk en de gezondheid en het speelplezier van de kinderen in de buurt.

En de bewoners van ‘Plan Oosterveld, ónze buurt!’

Mede namens alle kinderen bedankt
voor jullie gulle giften!

VSBfonds ondersteunt initiatieven van en voor iedereen die actief wil meedoen aan de samenleving. Zij doet dit in de vorm van donaties, praktische kennis en netwerken. Het fonds wil bijdragen aan de zelfredzaamheid en samenredzaamheid in ons land door sociale en culturele projecten te steunen en door studiebeurzen te verstrekken. Daardoor krijgt iedereen zijn of haar plek in onze diverse samenleving en kan groeien, leren en leven met én dankzij elkaar. Vandaar het motto van het fonds: ‘Iedereen doet mee’.