Net als elke andere vereniging kan ook de buurtvereniging niet zonder haar laden. Uw lidmaatmaatschap is belangrijk om activiteiten in de buurt te kunnen blijven organiseren.

Jaarlijks terugkomende activiteiten zijn bijvoorbeeld het paaseieren zoeken voor de jeugd, de zomer barbecue, het Sinterklaasfeest en de kerstborrel wat altijd een groot succes is!

Wij doen uiteraard onze uiterste best om deze jaarlijkse bijdrage zo laag mogelijk te houden. De kosten zijn voor het hele gezin € 15,00 per kalenderjaar en voor een alleenstaande € 7,50. U krijgt jaarlijks een rekening toegestuurd.

Wilt u ook lid worden van de buurtvereniging? Vul dan het volgende formulier in. Wij heten u in ieder geval al van harte welkom!

[contact-form-7 id=”2631″ title=”Lid worden van Buurtvereniging Oosterveld”]

Het rekeningnummer van de buurtvereniging is NL04 RABO 0348017359 t.n.v.  Buurtvereniging Oosterveld.

Erelid  Lucas Schuurman